Stan.

Jag har haft en mysig dag med Max & Sandra.

Vi åt lunch på Jensens Böfhause / eller hur det stavas...

                    Väldigt gott & prisvärt.

Sen tog vi en repa i stan i lite butiker, jag köpte en blå blus på H&M

Jag har får så mycket komplimanger sista dagarna för att jag passar i blått så jag utökade garderoben med en blå till.

Vi avslutade med en glass på plattan / sergels torg där det var uppvisning av massa sporter.

                                           Här kommer bilder:

                    

                                           Min förrätt

                

                                        Min Lunch / Köttet var såååå mört

                  


    Sen beställde Max en stor Cola och jag hakade på, det jag inte visste var att den var STOR...

                    1 Liter.


           

                               Finingar

            

            

                               Max & Sandras förrätt

           


                            Jag vill tacka Max & Sandra för lunchen / Älskar er

  Maria
                    







Kommentarer
Postat av: Annica

Du är sjukt fin i blått:) kram

2012-06-09 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0