En bra dag !!!

I dag på jobbet så spelade jag Biljard med en av mina ungdomar.
Det vart vinst  3 av 2 till honom.

Jag har inte spelat biljar på kanske 20 år..  Tyckte att det gick ganska bra...

Hundarna och jag promenerade både till och från jobbet  ca 45 min dit och 45 min hem..
Nu är vi alla trötta och ska mysa i soffan med en film.

Kalle kom till mitt jobb idag och vi satte oss i parken i Haninge C och hämtade mat på donken och njöt i solen.



     Den här filmen blir det strax



       Hundarna just nu..



         Trötta



   Jag behöver aldrig känna mig ensam...  Alltid en hund på varje sida om mig

              Vi ses senare / Big Hugs Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Har försökt spela biljard några gånger när jag var lite mindre men gav alltid upp... ;)



Hundar är så himla bra, man behöver aldrig känna sig ensam, precis som du sa!



Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2012-03-05 @ 15:23:05
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0