Jobbigt samtal.

Har ni någon gång vaknat och inte hajjat ett skit ????

  Det blir typ någon panik som sprider sig i kroppen.

I natt sov Kalle hos Max och vi hade bestämt att han skulle åka med sandra mot Haninge i dag vid 13 tiden då Sandra börjar jobba.
Han skulle komma förbi mig på jobbet.

Men i morse kl 06.00 ringer min telefon och Kalle är i luren och frågar om jag är hemma...

Fattar ni ? Dödstrött och helt medvetslös så fattar jag ingenting och jag får Panik.

- vart är jag
- vart är Kalle
- 6 på morgonen

     Fattar Nada.

Efter ca 5 sekunder och en ångest attack så hajjar jag läget.

Han har då ändrat sig och åker med Max mot Haninge , Max började jobba 7 på Maxi....

           Kram Maria
                                      
                                     

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hoppas du har en fin dag! <3

2012-03-05 @ 17:42:54
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Att få ett panikslaget uppvaknande är ingen höjdare - men skönt att det inte var något allvarligt!

2012-03-05 @ 18:45:15
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Uuusch inget kul att vakna upp sådär!



Sv; Hon skulle fylla 78 snart. Undrar också varför hon nästan slutade prata med oss efter det. Men dom senaste åren har hon varit liite konstigt. Hennes hund aldrig kunnat uppföra sig, den är folkskygg, rädd och skäller hela tiden och hon tyckte typ inte det var bra att vi hade skaffat hund då när vi bodde på samma våning..



Kraamisar! Hoppas du haft en bra dag :)

2012-03-06 @ 18:40:02
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0