Kamera & mitt besök

Tja.

I dag sålde jag min systemkamera. Jag sålde den pga att den mest ligger på hyllan och jag tycker den är för klumpig att släpa med mig överallt. Typ bara en onödig lyxpryl.

Jag har min lilla digitalkamera + mobilen. Det får duga för mig.

I allfall...

Det ringde en utländs kille idag och ville ha kameran och jag hade satt ut den för ett pris men han ville pruta såklart.
Jag gick ner 400 kr i pris men då sa jag att jag inte tänkte sänka mer om han kom hit.

Han säger att det är hans chef/vän som ska ha kameran och att dom jobbade till 15.00 men skulle komma sen.

Vid 15.20 ringer dom och säger att dom strax är här och jag säger att jag ska gå ner & möta dom.

När jag kommer ner på gården så glider en lyxbil in på gården med blåa reg plåtar, alltså en ambassad bil. Ut kliver 2 sjukt stiliga män i dyra kostymer.  Welcome säger jag ! den ena kan lite svenska och den andra mannen pratar Engelska.

Dom presenterar sig och säger att dom kommer från Marockanska Ambassaden.

Shit va jobbigt det blev HAHAHAHA.
Undra vad dom tyckte om mitt lilla råtthål ?

Dom sa att dom hade sitt residens i Djursholm och att ambassaden låg i city.

När jag öppnade min dörr så sa jag välkommen till mitt residens / Då skrattade båda artigt

Jag lovar er att deras syn var värd miljoner när 2 hundar rusar emot dom när jag öppnar dörren och min bjässe till kille kliver mot dom nyduschad i kalsonger med massa tatueringar.. HAHAHAHA

Men jag bjöd in dom och dom slog sig ner i min soffa och vi pratade lite om Marocko och dom var sjukt trevliga men dom var nog ganska chockade hur vårt ruggigt avslappnade mottagande var !!!

Dom köpte kameran och tackade artigt och åkte ner i hissen.....

                 Jag önskar att alla kunde ha fått sett deras miner.

              Pussar på er / Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha :)) Coolt ju

2012-03-14 @ 19:58:16
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Hahahhaha kul lässtund! ;)



Hoppas din dag varit bra, min har varit det. :)



Kramisar!

2012-03-15 @ 18:36:38
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0