Krubb..

    I dag sög maten hästballe...

Egentligen borde det vara supergott . Köttbullar, gräddsås & potatis men inte i kväll.
Jag var nog inte hungrig helt enkelt.

Jag har världens jäkla huvudvärk, fryser och är trött. Jag ska ut med doggsen och sen ta ett hett bad.

Hundarna fick grisöra och ben idag så dom är belåtna.

   Ett skit trist inlägg / Jag vet......

I morgon ska jag till videoaffären och hyra några filmer, varför säger man fortfarande videoaffären ?
Jo för att nu ska jag till dvd affären låter helt galet.

                               Laaaater / IA

Kommentarer
Postat av: emma

jag har också frysit och varit trött hela dan och nu under kvällen har jag haft huvudvärk

2012-03-08 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0