Sista promenaden.

Nu har jag precis tagit sista promenaden för denna gång med Bella. Kalle tar kl 21 och sen åker Bella hem till sin matte kl 3 i natt.

Det har varit mysigt.
...................................................

Svar till Susse. Nej jag har ingen rabattkod eller känner någon som jobbar där utan gillar apotekets produkter.
Sen det vart fritt med alla apotek så har apoteket fått roliga produkter som krämer, schampo och Smink.
Jag lägger ut sånt jag är nöjd med.

Häromdagen var det en tjej som såg mitt schampo jag la ut och hon hade letat överallt och vart ganska förvånad att det fanns på apoteket .

...........................................................

Kalle är på träning och jag väntar på honom, vad jag ville säga med det har jag ingen aning om. HAHAHA.

                                   Hej då / Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha klocka,, Det är ju inte så att jag BARA städar på Torsdagar... men tycker det är så skönt att komma hem efter jobbet på fredagen och veta att allt är rent och fräscht. Tacos är fredag för oss .. Kram

2012-03-15 @ 19:38:11
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: susse

Okej.

Jätte kul o se vad andra köper för produker o va dem tycker om dem.

Bra att kunna få lite tips o köpförslag =)

Ha en trevlig kväll.

2012-03-15 @ 19:48:25
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja

Hejhej!



Det var kanonkul på kryssningen.



Det har hänt massa saker som jag inte riktigt vill prata om ännu, då jag absolut inte är redo för det.



Kram

2012-03-15 @ 19:59:50
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0