Skitiga hundar.

Jag och hundarna tog en långpromenad på Fm och dom var så skitiga när vi kom hem så båda hundarna åkte in i duschen..

Bella var jätte duktig och jag tror hon tyckte det var riktigt skönt.





     Duktig tjej



      Nyduschad



     Bella & Lilla Ior ( Bellas gosedjur)



    Trötta efter promenaden


        
                    Ögonen faller ihop.

Eftersom jag skrev i mitt förra inlägg om att jag jämt skriver om samma saker så måste jag ju avsluta
med dagens middag.



   Lövbiffrullader med bacon och pressad potatis.

Jag sitter här ensam med ett glas vin och skålar med hundarna, Kalle är i stan på NattGibb.

             Ha en toppen kväll / Love Maria



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad snygg mat du bjuder på

Skönt med rena och snygga hundar efter promenaden



Jo radiotävling blir nog fett nice

kram

2012-03-01 @ 21:26:04
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0