Svar till Anonym,,,

Fattar inte att du kan bo kvar i Brandbergen..världens rövhål..ta dina kära å flytta där ifrån..Knarkarnas/alkisarnas paradis..jag har bott där sååå glad att jag flyttat därifrån
kram på dig:)

............................................................................................................................................


Jag har inga planer på att flytta härifrån.

Jag diggar BB och har allt här.

Knarkare & alkisar finns överallt

Jag har dom i min närhet också och jag dömmer inga.....
Min pappa dog av alkohol och min vän begravdes för ett tag sen pga knark 
Och dom finns i många hem även på finare adresser.
Det finns i min vardag, både privat och i mitt arbete

        Hoppas du bor där allt är perfekt......

                         Natt Natt

Kommentarer
Postat av: Emeliie - Mamma till Lilja.

Nästa avsnitt tror jag är nästa Måndag.

Borde vara det. :)

Älskar Maria Wern, Beck, Johan Falk och såna filmer.



Jag mår inte bättre, utan det är fortfarande samma tyvärr.

2012-03-12 @ 22:18:59
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan !

Nu har jag dagens blogg på min blogg (som alla 7 dagar i veckan) så jag tycker du ska GÖRA MIN DAG och vara med i den ! :)

KRAM SAANDRIIIEE.BLOGG.SE

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-6.html#comment

2012-03-12 @ 23:07:16
Postat av: kaffehörnan

Så trevligt du fått här inne, blev lite fundersam först har jag kommit rätt

kram

2012-03-12 @ 23:24:39
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emelie - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Tack :D Just nu modellar jag mest för mitt egna klädmärke www.emelieraey.se ( som pga servern ligger nere 2 dgr) sen driver jag webbshopen www.stayupsocks.se och foskar om ett livsmedel :)



Vilken kavaj tycker du passar bäst till min blå spetsklänning, den vita eller svarta? Har du någon favorit? :)

2012-03-13 @ 03:21:35
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Annica

Bra svar. kram

2012-03-13 @ 07:41:50
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade inget illa..det finns droger överallt..min pappa dog åxå av alko..jag har vänner som dött av dessa droger inte kul..men jag tycker ändå att BB suger..glad att inte mina barn vuxit upp där..men det är ju vad vi föräldrar gör det till åxå..Missbruket är ju en sjukdom som kan gå i arv..det gäller att hålla sig borta..välja sina sk vänner..lätt att hamna snett när man har den sjukdommen i familjen..

2012-03-13 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0