Check.

Vi gick  upp och fixade med Kalles Bankomatkort.

Nu sitter vi och planerar lite inför sommaren.

Det blir mest Kalle som åker iväg.

Kalle ska till Liseberg, skövde på cup och till landet med en kompis v 31.

Vi har inga planer mer än Tallin & Liseberg.

Nu byter jag samtalsämne , hihihi

Fan va pollen det är nu...

Min blåa dyna på balkongen var gul idag när jag kom hem och jag torkar fönsterbrädorna varje dag och det är tjockt med pollen på trasan.

Bläää.

            Ja Ja nu vet ni det oxo. Tjoho Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoende

tack för fina kommentarer! Snaart lov ja!! Underbaaaart! :)



Hoppas du haft en bra dag! Låter som en fett najs sommar ändå! :D



Usch för pollen. Är glad att jag inte är pollenallergiker, tycker riktigt synd om dom som är det! De borde vara ett helvete för dom nuu..

2012-05-28 @ 19:13:33
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0