Dagen.

Hej.

Allt gick bra på jobbet, min chef hade ett givande möte med Haninge Kommun idag.
Röjde undan på jobbet, städade och slängde massa sopor.

Efter det hade jag några ärenden innan jag åkte hem till Sune.

Bla. så hyrde jag 2 filmer och åt lunch.



               Min film



              Älsklingens film



      Min goda lunch / skinkwok

I kväll blir det kanske film och i morgon ska jag göra ett nytt försök med passet.
Jag ska försöka stå där innan dom öppnar kl 10.

I morgon måste jag oxo fixa det sista inför Lördagens tjejträff / Lady in red.

              Puss på er alla .
                   IA

  

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Är filmerna för i kväll, eller till helgen? :)

2012-05-23 @ 17:48:51
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Åh, så det blev en skräckis också - den skulle jag vilja se! :)

2012-05-23 @ 20:00:02
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0