Här hemma.

Imorse när jag vaknade kände jag mig ok.

Men sen svullnade min hals igen och jag e helt off.

Så jag har inte suttit på balkongen idag och jag går bara ut med sune en snabbis varje gång.

Kalle är & badar i Rudan, jag sitter och väntar på honom så vi kan göra middag. I dag blir det bara Denniskorv & makaroner.

I morgon är det ny vecka igen och jag har exakt 15 arbetsdagar kvar fram till semestern, jag går på semester dagen innan midsommar.  Tjohoo.

Jag tackar för mig för idag och avslutar med 3 bilder på mina älsklingar:



               Kalle (lilleman)



                         Maxan



                 Sandra

Max är den ända som kom ihåg mig idag (hittills) Han ringde från jobbet och gratta mig på morsdag och sa att han gärna ville köpa nott till mig men jag sa att det inte behövdes.
Men tack Tack för att du ringde.

                     Peace & Love Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0