Kalle e underbar.

Varje gång  3-4 ggr i veckan när Kalle ska träna så säger jag åt honom i tid att
- tänk på att packa allt nu i tid och fixa kläder mm så att du slipper stressa i sista sekund.

Men näda......

I dag med =  I sista sekund i med skydden osv...

Underbara unge.

Jag har haft en slö & skön eftermiddag på balkongen.
Det är lite små kyligt i luften men man steker på ändå och det är nog därför man känner sig lite halvförkyld
och rosslig i halsen.







                           Ha det toppen / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilket sammanträffande, känner mig också förkyld och rosslig i halsen...



Haha såå typsiskt att fixa allt i sista stund, är exakt likadan! haha



sv; Bra idé kan skita i avslutningen haha! ;), eller så börjar jag redan nu och är "sjuk" resten av terminen ;)

2012-05-08 @ 19:48:43
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, några planer för veckan? :)

Min största dröm ät att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke lika stort som H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-08 @ 20:39:01
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: sandra

Ja, det är tråkigt att tjejer hellre förstör för varandra än hjälper varandra.



Sötisar!

2012-05-09 @ 07:04:39
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0