Klar.

Nu har jag krypit upp i soffan till Sunes förtjusning.

Han slappnar inte riktigt av när matte ränner runt som en duracell kanin.



       Mys

Tvättstugan är klar och vi har varit hos syrran.
Jag satte mig en stund och pratade med Oscar, Nova, Johan & syrran.
Jag kom mitt i maten typ så jag stannade inte så länge.

Jag pratade lite med barnen om deras resa , dom kom hem från Turkiet & side i Söndags.
                         Dom var jättefräscha.

    
          ( snodde bilden från Syrran)

                 Oscar & Nova

               Nu ska jag kolla lite bloggar / Puss Maria

Kommentarer
Postat av: Lorena

men så söt vovve =)

2012-05-17 @ 13:44:24
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0