Skrattstock.

På Lördag är det skrattstock på Långholmen.

Gratis......

Stand up comedy (tips till alla att  ta med sig kontanter för dom tar inte kort)
 
Våra ungdomar på FutureTeens ska gå dit så dom är lediga idag. Jag skulle åka ner till jobbet iallfall men jag känner mig hängig och halsen är tjock.

Halsen började spöka i Söndags.

I morse vaknade jag kl 05.00 och var klarvaken mellan 5-6 men sen tvärdog jag och vaknade av klockan vid 7. Tryckte på snooze flera ggr och kände mig helt färdig och sjuk.
Skitskumt.

Men ja ja nu ska jag ge Kalle havregrynsgröt.

                       Love Maria

                  

                                       Maria

 

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Jag har också börjat få ont i halsen och så:(



Hoppas du får en fin dag!

Kram

2012-05-30 @ 09:54:44
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Kulan

Tycker du att killar beter sig mesiga när det kommer till dejting?

2012-05-30 @ 12:06:09
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0