Tidig Morgon.

Jag blev väckt 06.15 i morse av Kalle.

Kalles kompis Micke hade vaknat och behövde kräkas och han hann inte till badrummet.

Det vart lite kaos i Kalles rum och på toa. Det var bara att gå upp och skura och tvätta mattor mm.

Stackars Micke ! Det är alltid jobbigt att kräkas borta. Hoppas han inte känner att han inte vill sova här igen.

Lilla vännen.

Så min tanke att sova ut denna morgon innan partyt sket sig. HAHAHAHA

Men vad är en bal på slottet ?

Sen har jag grymt ont i halsen men för det har jag tagit 2 tabletter så inget kan gå emot mig idag.

Nu ska jag måla naglarna och vid 16 tiden drar jag mot söder.


                     Va rädda om varann / På återseende.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0