Avklarad.

 
Sons of anarchy säsong 4 är avklarad.
Omg vad det är spännande !!
Det blir bara bättre & bättre.
 
Jag har dom 5 första avsnitten i säsong 5 som går i USA just nu. Ska börja med dom i morgon.
 
Sen kollade jag ju Falk filmen Barninfiltratören igår... Den har inte släppts än men den var nog den bästa av alla..
Lite tips om ni har tid över. Jag har tur som får låna dessa skivor.
 
Tid är det enda jag har idag. Max åkte hem vid 4 och Kalle har åkt på träning. Han tränar 2.1/2 timme i kväll och när han kommer hem ska jag hjälpa honom med kemi provet som han har i morgon.
Alla grabbar har hängt i soffan hela fm och kollat avsnitt efter avsnitt.
Till middag vart det rester från gårdagens middag fast med fläskotlett.
 
 
Jag ska jobba i morgon och ska ta ett bad strax, jag avslutar dagen med 2 sköna bilder.
 
  
 
                          Jag & Sune....
 
 
   Farsdags present
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Folk som snackar skit, som jag idag inte ens är vän med försöker trycka ner mig med dryga kommentarer med mera och sen snacka skit till Amar och andra folk.
Letar reda på vem Mr.C är för att kunna "förstöra" TYP SÅ.

2012-11-11 @ 19:31:06
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0