Kred från mina ungdomar.

 

Ett fint meddelande till oss på FutureTeens:

 

Tänker ibland på vart jag står nu och var jag stod för några år sedan. även fast jag aldrig lyckades bli en placerad på future teens så hjälpte ni mig när det kändes som mörkast. både med att förvara allt jag och min syster höll kärt när vi inte hade någonstans att bo och att känna att man ville få upp på morgonen för att åka till er och bara vara och ha någon omkring en som kändes trygg. Alla ni har en stor plats i mitt liv och mitt hjärta. Ni gör ett fantastiskt jobb att finnas till för ungdomar som behöver någon <3<3

 

 

..............................................................................

 

Ett annat meddelande..

 

 

 Sånt här gör att man blir varm om hjärtat och jag vet att jag jobbar med det jag brinner för.

 

      Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0