kusin träff

När jag var liten så bodde jag i Norrland hos min farbror Benny och hans fru.Tyvärr är Benny borta idag.
Min andra farbror heter Kenneth och han har också gott bort tyvärr men han har 2 barn alltså mina kusiner som jag inte har träffat på typ 22 år .
Annicka & Freddy
 
Nu har jag fått fatt i min kusin Annicka och vi ska ha en kusin träff i Gamla stan på Lördag.
Ska bli väldigt kul & spännande.....
Jag ska också passa på att besöka julmarknaden i Gamla stan .
 
Man önskar bara att det kunde komma lite vitt från skyn så det vart lite stämning in Old Town på advents helgen.
 
  
 
    Får Sune någon julklapp tro ?

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va roligt :)

2012-11-26 @ 21:28:41
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: S

Kul med kusinträff! Boken är tyvärr utlånad just nu! Hojtar till när den är tillbaka! Kram!

2012-11-26 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0