Tjuvstarta Julen.

 
    I morgon tänkte jag sätta upp julen här hemma.
 
Jag brukar tjuvstarta med julsaker någon vecka innan advent men jag ska fixa mitt redan  i morgon.
 
                  Varför?
 
Jo för nästa helg är jag upptagen hela helgen  och 23+24 Nov,  helgen efter så kommer mina barndomskompisar hit på middag & vin och så fyller min syrra år så jag kommer inte hinna med det då heller.
 
Jag kommer inte att sätta upp speciella julgardiner i år för det faller sig så fint att mina köksgardiner redan går i grönt & rött.
 
Jag kommer bara byta ut min gröna köksmatta mot en röd.
 
Jag överdriver inte med julsaker utan jag kör lite stakar och stjärnor och en liten tomte. Tyvärr gick min lilla gulliga julgran sönder förra året så ev måste jag hitta en ny liknande.men det är ingen stress.
 
I år kommer jag fira jul hemma hos min mamma tillsammans med mina syskon redan den 22/12. Mysigt.
Vi åker till Flen.
 
Självaste julafton ser ut som den bör göra. Lugn & ro hemma med mat & godis och mysbyxor med barnen. Inte massa stress och serva andra. Utan kärlek & gos.
 
   Natti Natt / IA
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

De gör du rätt i och kör igång
Jag skulle lagt upp Maddes tips innan idag, men jag har umgåtts med vänner hela dagen och inte suttit vid datan

Kram från mig

2012-11-08 @ 22:46:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En annan kommer inte att julpynta alls! :P

2012-11-09 @ 13:39:39
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0