Fyndat.

Fyndat 2 fina väggljusstakar i svart järn på Inn&finn för 29 kr st.
 
    Bilder kommer sen.
 
Nu ska jag kolla film om en stund
 
Big Miracle
filmen är inspererad av en sannberättelse om några som ska försöka rädda en fam gråvalar som fastnat i polcirkelns ismassor.
 
 
                                                                                                                                                                                  
 
                                  Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Åh den filmen skulle jag vilja se! Är den hyrd?
Väggljustakar låter intressant, vi skulle behöva få upp något på våra väggar! ; )

2012-10-11 @ 15:18:57
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Dem vill jag se - jag älskar ljusstakar :)

2012-10-11 @ 17:24:46
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0