Inflyttningspresenter.

 
Här kommer lite bilder på några saker jag fick i inflyttningspresent i Fredags.
 
      Tack Alla.
 
 
vackra Orkideer
 
  Min turgroda / han ska vaka över oss och se till att vi mår väl.
 
       Vackra Ljusstakar
 
 
   Canvas tavla på Sune
 
 
  Vacker ljusstake som ger fint sken.
 
 
   Örhängen som Nova gjort själv.
 
 
   Olika sorter alkodrycker
 
 
  Olika blommor
 
 
     Min gulliga badanka.
Ankan öppmade jag dan efter så jag har faktiskt ingen aning om vem som köpte den ?
Först trodde jag att den kanske inte var till mig men när jag hittade bakistabbletter i paketet så hajjar jag.
 
HIHIHI
 
Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En turgroda är ett måste! :P

2012-10-21 @ 17:49:25
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Vilka fina presenter! :)
Hoppas att du också får en bra vecka nästa vecka! :)

Kraaamisar

2012-10-21 @ 19:13:43
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0