Jysk

Tjejerna var så hjälpsamma på jysk men lyckades först inte lösa det och dom tänkte inte outside the box.
Då kommer min Babe in i butiken och löser det direkt så nu har jag tassar till mina stolar.
 
Handlingen avklarad och förberedelserna med maten är klar.
Mest grönsaker som ska hackas i morgon.
 
I morgon har jag alltså inflyttningsfest. Jag bjöd 30 och 27 har anmält sig. Kul.
Från början räknade jag med ett visst bortfall men nästan alla ville komma.
Grannarna kommer älska mig i morgon eftersom dom klagade kl 21.30 förra Lördagen och då var vi 4 pers.
 
Ja Ja. Jag får ta den smällen.
 
Ska bli skoj att träffa alla och visa min nya lya.
 
Här kommer en bild till från dagens skogspromenix.
 
      Laaaater Babes.
 
 
 My Love
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Nää vi vet inte könet ännu.! Bara svårt att uttrycka mig när jag inte kan skriva han eller hon. Hen låter så fånigt!!!

2012-10-18 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0