Läskigt.

 
 
     
 
  Härom dagen så plingade det på dörren och jag var 100 % säker på att det var Kalle som kom hem från träningen.
Jag brydde mig inte ens om att kika i titthålet utan slängde bara upp ytterdörren.
Utanför står 3 lite större killar i läskiga masker, Fy fasiken va rädd jag blev. HAHAHA
På riktigt.
Min första tanke var inte att dom var här för godis . hihihihi.
 
I dag plingade det på dörren igen och dom 2 sötnosarna kände jag igen
Oscar och Nova. Min systers barn.
 
 
 
  Jag trodde inte jag hade något godis hemma men jag hittade dajm. Nu hoppas jag att inga fler barn kommer för jag har inte en enda godisbit här hemma.
 
   Bus eller godis ?
 
  Kram Maria
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0