Måndag.

Jobbat idag och har bara degat  sen jag kom hem. Jag är väldigt trött eftersom jag bara sov 4 timmar i natt så ikväll kommer jag somna sött.
 
Inger var här en snabbis och Max var hemma på morgonen innan han gick till jobbet.
 
Det är jobb i morgon igen. På Torsdag ska jag träffa Inger och åka till Farsta och på Fredag kommer mamma och vi ska hitta på massa skoj i helgen...... Mysigt Jag längtar efter mamma och jag tror hon behöver komma ut på lite galenheter.
 
I går när jag tvättade så slog jag tummen i tvättmaskinen så tum nageln gick av så Gulliga Emelie ska laga den på Fredag morgon.
 
Det är mycket nu.....
 
Återkommer senare / Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Fy, vad jobbigt det är att inte få sova ordentligt!

2012-10-22 @ 19:22:40
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0