Trist sista tiden.

Jag måste verkligen be om ursäkt för mina tråkiga inlägg sista 2 veckorna.
 
Jag har ju flyttat, varit utan internet och sjuk på det.
 
Nu är Internet tbx och jag har som mål att vara klar med det mesta i Lgh till  i helgen.
 
Nästa fredag den 19/10 har jag inflyttningsfest så då måste allt vara klart.
Jag kommer visa er bilder så fort allt är klart.
 
Kan något tipsa om en / två roliga inredningsbloggar ?
 
Mina närmsta planer framöver:
 
Torsdag: Jobba
Ha bella 9-13 oktober
Lördag: Max & Sandra på middag
 
 Ha tålamod med min blogg / Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Helt förstårligt att bloggen lidit lite! :)
Har tyvärr inga tips om inredningsbloggar, hoppas att du hittar nån.
Kuul med bilder sen! :)
Kraaamar!

2012-10-10 @ 19:33:03
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Du blir aldrig tråkig tjejen
kram

2012-10-10 @ 22:40:39
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0