24/9

    
Olala.
 
Ber om ursäkt för dålig uppdatering.
 
Jag kommer förmodligen bli utan bredband 1-2 veckor oxo efter den 29/9 så ni vet.
 
I dag har jag jobbat, varit hos dr sen åkte jag hem för att möta 1 kille som skulle ha en jacka och efter det sprang jag till Ica och sen mötte jag en tjej som skulle ha ett par stövlar.
 
Min middag vart kinamat och nu sitter jag helt körd i soffan.
 
Loppis hemma i 3 dagar och det vart massor av saker kvar som jag tänkte skänka till en secondhand affär som drivs av handikappade. Vissa saker ska jag ge mina ungdomar på jobbet.
 
Så i morgon ska jag släpa vissa saker till jobbet och det andra kommer dom och hämtar vid 13 tiden.
 
 
 
  Förlåt att jag tråkar ut er med mitt flyttsnack men allt kretsar kring det just nu.
 
    Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Det är kul att höra om flyttsnack tycker jag! :)
Hoppas att måndagen har varit bra, kraaaaamisar!

2012-09-24 @ 20:03:02
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0