Den som packar finner...

 

Å jag hittade massa gamla bilder när jag gick igenom min personliga låda.
 
Mycket minnen.
 
 
 
   Min fina bror och min farbrors hund Frasse.
 
Jag har ingen kontakt med min pappas sida men jag hade en underbar kontakt med min Farbror Benny.
Han bodde på en bondgård i Norrland med sin fru & bror.
Benny hade ett kriminellt liv och missbrukarproblematik men under den tiden jag & min bror var där så var han ren.
 
Han hade massor med djur. häst, kossor, kalvar, grisar mm.
Jag älskade honom väldigt mycket men sen tappade vi kontakten när han började missbruka igen.
 
 
     Kalvarna & Benny.
   Bennys brölops foto + jag, min farbror kenneth, manen i mitten minns jag inte, tror det är Bennys frus bror, och Benny.
Jag vet inte vad som händer i mitt hjärta när jag ser bilder på Farbror Benny men jag tror jag hade en av mina bästa somrar hos honom. Världens snällaste. Fast galen.....
 
 
   Min bror, Saga & pinnocio
 
 
  Jag och min morbror björn
 
     Me
 
  Bilden ovan, jag & Kenneth var party prissar redan där...  hihihi
 
      Bild nedan:  Kenneth & jag, sjysst pyjamas. One piece
 
   Vår vackra Bonzo
 
     Enda nakenbilden på mig som ni kommer få se . HAHAHAH
 
  Roligt med massa bilder.
 
  Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad mycket söta gamla kort på dig:)

2012-09-19 @ 13:24:13
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0