What a day.

Herregud vad jag har stökat idag. .
 
Tagit ner saker på väggen
fixat balkongen
gjort rent fritösen
tvättat
tömt några garderober
skurat skafferi + kylen
Rensat i kökslådor
Städat & rensat i kryddskåpet
Haft folk över som fyndat på loppis, det gick bättre idag än i går.
 
Snart kommer dom som ska bo här och vill lägga allt nya golv dom köpt.
Hoppas platsen jag gjort till dom räcker, i mitt sovrum bredvid min säng.
 
   Nu ska jag strax gå ut med Sune sen ska jag ta det easy innan ny arbetsvecka.
 
 
  I dag har jag levt på mackor, 2 till frukost och 2 nu.....
 
            Love Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Man kan leva på mackor också! :P

2012-09-23 @ 17:53:59
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, den är ganska läcker :)

2012-09-23 @ 18:22:37
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0