2 charmtroll

 
Som jag skrev förut så har jag aldrig tittat på Lets Dance förut men i år måste jag titta tack vare Maria M.
 
Hon e så gullig och charmig och jag struntar i hur hon dansar. hon är ändå en vinnare. Men jag måste säga att hon har det...
 
Sen måste jag säga att skidskytte gubben  också är super charmig . Snäll som en teddybjörn och en väldigt ödmjuk människa.
 
Om jag ska tippa en vinnare så får det nog bli TV 4:as sport kommentator
 
Nu färdigssurrat om Dans.
 
Kalles kompis stannar en natt till så här spelas det data och jag glor på tv och bara softar.
Det blir nog ingen film i kväll...
 
 
 
               Avslutar med denna sköna arga lapp.
 
Jag håller totalt med.
Jag HATAR dom som inte plockar upp skiten efter sina hundar.
Sune kliver i massa bajshögar varje gång vi går ut så det blir många tass duschningar.
 
               
 
                  God Natt / Maria
 
  

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah den är riktigt skön, såg den på facebook!
Håller fullständigt med, jag tar alltid upp (om jag inte går i skogen exempelvis), det är verkligen vidrigt med all skit, inte minst på våren när det både syns och luktar...

2013-04-06 @ 20:30:15
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0