Ända Tjockisen kvar

 
Just nu känns det som alla runt omkring mig gör
 
Gastric Bypass.
 
Vänner, släkt och bloggare
 
I dag lägger sig min vän Å under kniven.
Jag önskar henne all lycka.
Hon blir opererad på Danderyd idag
 
Snart kommer jag vara den ända tjockkisen kvar i sverige känns det som
Alla åker in på OP på löpande band...
 
Jag har hört många solskenshistorier men oxo mycket jobbigt som har med den op att göra
som komplikationer, dumpningar, kräkningar, brock och illamående.....
 
Jag skulle inte själv vilja göra den operationen för jag vet att man kan gå ner kilona själv om man bara hade en fucking karaktär som INTE jag har..
Jag e för jävla sorglig.....
Men sen finns det många som gör den op som har en sjuklig fettma då GB är ända utvägen..
Jag önskar i allfall alla som gör den ett bättre hälsosammare liv...
 
   Lite tankar så här på em.........

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad är det för nån operation? Haha jag har ingen koll...

Jag tycker den brun utan solen fungerar bra, även om jag inte har testat så många andra! Men den är lätt att applicera och det blir inte fläckigt om man är noggrann, dock kan det se lite sjukt ut om man inte tagit på ett tag och bara låter det vara kvar på hunden utan att skrubba bort, då kan det bli lite fläckigt.


Kraaaaaam!

Svar: Tack... Det är när man minskar magsäcken så man kan äta mindre, en vän tappade 50 kg på kort tid och hon får i sig en ägghalva på julbordetlåter väl sådär skoj
Pözzzzz
Maria Höglund

2013-04-16 @ 15:19:17
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0