Ändrade planer & strul

 
        Denna helg blir inte som planerat.
 
Vi kommer inte kunna jobba med staketet i helgen för det kom inga slantar , inga slantar inget  material
 
Det var det vi hade planerat + storhandling och bio till helgen men det sket sig.
Vi hoppas på bra väder så man kan njuta av solen istället,
 
Idag kom alla jäkla nya saker till tv:n, vi ska ju äntligen byta från viasat till Telia, vi fick Telia gratis i 3 mån
och vi fick säga upp viasat 7 månader innan kontraktet tog slut för att vi var missnöjda med dom.
Jag har bråkat med dom ett tag men tillslut fick jag rätt.
 
    MEN.....
 
Men jag blir fullkomligt galen. Jag har pratat med Telia 3 ggr i kväll.
Man behöver boxar som kostar helvetes mycket så jag vart så jävla förbannad det slutade med att jag sa ifrån mig en box för jag har inte råd,
 
Sen skickade dom inte med nätverkskablar.
Jo förreste, 2 st på 2 meter, men what a fuck.
Det är förfan 10 m in till Kalles rum.
Jag sa till dom att jag inte vill ha skiten för jag kan fan inte köpa nätverkskablar för flera hundra. Då sa han att han skickar 2 st på 15 meter till mig gratis.
 
 jag pallar fan inte med allt jävla strul. Kan saker & ting bara någon jävla gång flyta och funka som det ska.
Ska det vara så jävla svårt.
 
 Ska lägga mig tidigt i kväll och dra ett täcke över huvudet ...
 
                          Maria
 
 
 
   Men va fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0