Bildbomb Flen

 
Haft det skönt hos mamsen:
 
            Här kommer bilder :
 
 
              Lager 157
 
 
         Sune rastas utanför Lager 157. Han fick vara utanför
 
 
          Inne i butiken
 
 
   Här är vi framme hos mamma
 
 
         utsikt från mammas hus
 
 
    mammas coola schnauzerstaty
 
 
             Mys med mormor
 
 
     Vi hade beställt köttbullar & gräddsås av mamma
 
 
         Dukning
 
 
                    Självklart ska sune oxo ha
 
 
 
      Finns mycket mark att springa på här ute i Harpsund
 
 
                Härligt
 
 
         Morgonmys...
 
 
      Mammas fina tavlor
 
 
     Denna bild är från vår morgonpromenad kl 5.30 i morse.
      Det är så fridfullt & tyst hos mamma...
Man hörde hackspettar, ugglor, tranor och svanar.
Sune är ju en klättrare och är så skicklig med sin balans, här på en stenspets
 
 
           Här sprang sune som en galning
 
 
          Skillad
 
 
      Mammas hus , kl är nu 06.00
 
 
                    Alla bilder den här gången...
 
Jag gick inte på loppis men jag fick massa fint av mamma, Jag visar bilder på det senare.
 På Lager hittade vi en tröja till Kalle och Kallingar till Max och 2 T-shirts till Älsklingen.
 
          Ha det finaste.
Nu ska jag gå och kolla på fotboll här uppe på vår konstgräsplan.
Max spelar med sitt korpenlah FC Yber. I första matchen ska dom möta mardrömselvan...
 
              Kram Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härligt ställe din mamma verkar ha, man blir sugen på att flytta ut på landet!

2013-04-27 @ 12:45:12
Postat av: Anonym

Säljer din mamma sina tavlor någonstans eller kommer hon vara med på utställning i Flen i sommar eller nåt? De är jättefina!

2013-04-27 @ 12:47:42
Postat av: Medberoende

Vilka vackra vyer! Ibland skulle det vara skönt att bo sådär!

Åååh vilken söt schnauzerstaty! Jag har fortfarande kvar min tanke om att jag ska ha en dvärgschnauzer om jag skaffar hund någongång i mitt liv, haha. SÅÅÅÅ söt ras!

Vilken balans Sune har!!

Kraaaaaaaam!

2013-04-27 @ 19:14:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0