Extra krydda

 
                          Jaha .....
 
             Nu är jag hemma igen , blöt & dann
 
  När jag kom hem från FT så var jag jätte hungrig och skulle värma lite lunch..
 
I går gjorde jag ju korv stroganoff och när jag skulle ta min kastrull för att koka ris så gick handtaget på kastrullen sönder och jag tyckte  att jag hörde ett klingande ljud men tänkte inte mer på det...
Idag när jag gjorde mat efter jobbet så hittade jag skruven i (maten) det var väl det som lät när den ramlade ner i grytan. Tur att den inte slank ner i kistan.
 
Lite extra krydda.... eller ?
 
    Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha tur att du märkte innan i alla fall! ;)

2013-04-15 @ 20:19:43
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0