Inga lakan kvar.

 
Nu är veckans höjdpunkt på tv avklarat.
 
M & O en stark resa igen.
Asså dom e underbara med sin svengelska...
 
 Nu ska jag plocka lite innan det är dags för sängen.
 
Min underbara hund bäddar alltid i min säng när jag är borta, Det blir dyrt för mig.  för varje gång han gör det så river han sönder mina lakan. Idag lyckades han pajja mitt nya mintgröna lakan..... 
Man kan ju inte skälla på honom när han bara försöker göra det mysigt för sig när han är själv hemma.
 
Får nog börja bomma dörren till sovrummet.....
 
 Med detta inlägg säger jag God Natt
 
      Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

gud jag klarar verkligen inte det programmet, får panik på de där två. Vet inte om man har gjort programmet för att man ska skratta med dom eller åt dom och det ger mig lite ångest.

Vad är det för hund du har ? va jobbigt att han drar sönder dina lakan..det kan inte vara alls roligt !

Svar: Hej sanna.
Min hund är en blandis
Labbe, schäfer & setter

Det är ingen fara med lakana, får stänga dörren bara. Han kanske är ensam 1 dag i veckan , annars är han med mig på jobbet. Och det har bara hänt 3 ggr på 2 år . hahaha
tokhund
Ha en bra Tisdag Maria
Maria Höglund

2013-04-23 @ 00:47:35
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0