Jävla skitkväll

 
Började kvällen med en jävla huvudvärk sen var jag redan på dåligt humör
 
Vad händer då.....
 
Jo Kalle kommer hem från sin träning och har tappat
 
Nya Bankomatkortet
Nya gymkortet
Busskortet
 
Asså jag pallar inte.....
 
 
What a fuck
Jag ringde sl och tydligen har  dom har nott jävla puckat system så man får  INTE ringa bussgaraget direkt och be dom ringa till bussen och efterlysa sakerna utan  jag var tvungen att ringa sl växeln och bli kopplad till hittegodsavd för att sen säga vad vi har tappat och sen säger han att jag måste avvakta några dagar...
 
Fuck of idiot...
 
Så just nu är allt borta och Kalle är ledsen och jag vart ledsen men va fan ska man göra
Det är bara för Kalle och pröjsa nya saker för sin månadspeng för jag kommer inte göra det...
 
Han säger så här till mig
 
- mamma du verkar så ledsen på mig ?
Du behöver inte vara ledsen för det är ändå jag som får stå för det.......
 
Då svarar jag
- Kalle, det är just därför jag blir ledsen för att du kunde ha gjort annat skoj för dom pengarna.
 
Jag vet inte hur många gånger jag tjatat på Kalle att han måste lägga sakerna i en ficka med dragkedja, idag la han det bara i sin munkjacka i fickor utan kedja så det måste ha halkat ut.
 
När jag vart på dåligt humör fick jag massa gjort på plätten, jag slängde stenar, plankor och gammal jord.
Jag rensade lite ogräs mm....
 
    God Natt Maria
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Fy vad vilken sits. Stackare. kram

2013-04-17 @ 23:21:13
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas verkligen att det återfinns på bussen!!

2013-04-18 @ 03:57:37
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Vilken otur! Och vilken idiot på sl... det finns inte mycket sl gör bra känns det som ibland!

Jag är också sån som brukar få mycket gjort när jag är på dåligt humör! Haha....

Hoppas ni får tillbaka grejerna även om det inte ser så ljust ut...
Kraaamisar!

2013-04-18 @ 15:19:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0