Min Fredags Fm.

 
På morgonen pulade jag lite hemma med papper & fixade lite inför Fredagsmyset
 
Sen tog jag Sune på  en långpromenad till Handen.
Jag lämnade mina filmer och hittade inga nya intressanta filmer tyvärr.
 
Jag kan inte passera Handen/jobbet utan att gå upp dit. Jag gick upp och kollade mina mail och telefonsvararen och lite papper.
När vi var klara där så vart det lite handling, det var bara några saker som skulle handlas hem eftersom det blir rester till middag ikväll.
 
Väl hemma så var Sune as geggig så han åkte på ett riktigt bad och nu doftar han så gott och sover så skönt.
 
                    
 
Fick även en snabbvisit av min vän K som är och har varit sjuk länge .
Hon behövde hämta en sak hos mig så jag passade på att krama om henne...
 
 
Jag blir bara så ledsen att se henne,   för hon är inte alls pigg och hon är väldigt svag och olik sig...
Usch, jag vill att hon kommer tillbaka till gamla K snart...... miss You.
 
  Nu har jag tråkat ut er med vad jag har pysslat med. Jag tog inga bilder ute idag då vädret är så grått & trist
 
     Lev väl / Majsan

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Nä, det är verkligen inte lätt att hitta filmer ibland!!

Sv: Tyvärr kan jag inte något om trädgårdsarbete - det var ett sponsrat inlägg :P

2013-04-12 @ 13:50:17
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Trevlig helg :-)) Kramis

2013-04-12 @ 16:27:42
URL: http://annica.hoglund%40live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0