Murblock

 
Jag har en ide på sittplats ute på altan
 
Fast det kanske är en dålig ide ?
 
Jag har nämligen en vägg som står tom på min uteplats och eftersom jag inte ha råd att köpa massa utemöbler så tänkte jag att  jag kunde göra en egen ljugabänk.
 
En liten och inte så hög.
 
Om jag kanske tar 4 st murblock på vardera sida och lägger en planka över så gör jag min egna bänk
 
 
  Sen över plankan så tar man och lägger 2-3 färglada dynor så man inte får flisor i arslet
 
  HAHAHAH
 
  Vad tror ni ??????
 
               Nu säger jag God Natt

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Du skriver så härligt haha! :)

Jag tycket det låter som en bra idé, men vart får man tag på sånnadär? Sånt ser jättedyrt ut, det kanske det inte är? Eller du kanske har hemma?

Kraaaaaamisar!

2013-04-11 @ 16:01:42
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0