Nu är den veck.....

 
Det kändes lite att ta bort min piercing idag men det fanns ingen räddning.
Han fick snitta upp och dra bort själva plattan under huden.
 
 
     Här ser ni inflamationen och lite av varet
 
 
      Här ser ni att den redan har krypit ut lite av sig själv
 
 
     Ingreppet klart, det kändes lite om jag säger så...
     Han snittade upp huden och drog ut en platta på 6 mm
 
 
   Så här ser hålet ut nu... Svar till Linn:
   Det kommer först synas men sen  kommer det bleknas bort.
 
 
   Här är min piercing som jag fick spara om jag vill sätta den någon annanstans på kroppen
   men nu får det vara nok.
 
               Tjo / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ajajaj vad ont det verkar göra att ta ut sån! Så synd att det blev så, för det var som sagt sjukt snyggt!

Tack för din kommentar! :)

Kraaaaamisar

2013-04-13 @ 13:47:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0