Så sant.

 
  
 
                Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha! Det jag inte fattar hos mig själv är varför jag alltid måste bli lika i sista minuten stressad inför sommaren istället för att acceptera att viktminskning tar tid. Det är som att jag är kvar i ungdomens "hinner gå ner 10 kilo på tio dar inför festen"-tänk och alla förslag om att gå ner SAKTA (ett halvt kilo i vecka eller dyligt)verkar så meningslöst, men om man gjort det från i höstas hade man ju varit i toppform nu! Buhu, synd om mig nu, måste äta Nutrilett (börjar i morgon, kanske, hi hi.)

2013-04-26 @ 10:25:59
Postat av: Medberoende

Hhhahaha vilken skön!

2013-04-27 @ 19:18:09
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0