Sprängande huvudvärk

 
Full fart idag och jag har precis satt mig ner i soffan
 
Träffade min fina K idag... Saknar henne och det vart mycket sagt men jag skulle behöva en vecka ensam med henne på en öde ö tror jag. Det finns så mycket att prata om.
Nu hann vi bara skrapa på ytan. mest jobbsnack och lite om hennes mående.
 
 Kalle är och tränar med en instruktör idag
 När han kommer hem ska vi göra kyckling, klyftpotatis och Cafe de paris sås.
 
Längtar,
 
just nu har jag huvudvärken från helvetet och många tankar .....
 
                Vill bara ha lugn & ro och ordning & reda i mitt liv........
 
 
    
 
                 2 rabatter klara
 
  Allt uppgrävt och ny jord i som vi köpte från plantagen i Lördags är i rabatten
 
  Fräsch.....
 
  Små babystepp i trädgården... Min trädgård är 40 kvm HAHAHAH
 
    Kram Maria
 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0