Uppskjutna Planer..

 
Idag vart det lite si och så på jobbet.
 
Vi var 3 personal kort pga sjukdom och  VAB och en var ledig..
 
och vi hade bara 3 ungdomar inne.
 
Vi skulle äta tacos och gymmat men allt las åt sidan. Vi tar tacolunchen på Måndag Istället då vi är fler och alla som var inne idag röstade för att skjuta upp det.
 
Istället vart det go frukost och film & pluggning.
 
En bra dag, nu är jag hemma.
 
Kalle var supersnäll och hjälpte mig med tvättstugan idag, när jag kom hem så låg tvätten snyggt vikt i tvättkorgen och han tar Sune varje dag när det är lov för honom och det är guld värt.
 
 
Ps. K va rädd om dig, jag tänker på dig.....
 
    Ha en bra kväll / IA
 
       
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0