Ute

 
I dag  passade jag på att hänga ute på em, eftersom jag vet att vädret ska blir sämre i morgon.
 
Jag tog en promenad och sen gick jag förbi syrran. Vi tog 2 stolar och satte oss på hennes altan i solen och njöt
 
          Kolla in mina sexiga spiror
 
 
 
                              Not....
 
 
 
                      Sune gav moster en kyss.
 
 
När jag kom hem började jag pula lite på min plätt.
Jag rensade i buskarna, hackade lite mer snö och krattade. Jag fyllde en svart sopsäck med skit.
löv och skräp.
 
Nu är det fint.......Riktigt mysigt....
Jag pratade med mamma förut och hon ska tipsa mig lite om växter och buskar framöver när värmen kommer.
 
 
 
     Mer av dessa plankor vill jag ha för att höja mitt staket. Vill ha...
 
 
 
     Kolla, snön är borta på ena sidan nu !!!! woop woop
 
 
   På andra sidan finns den här ishögen kvar. Jag ser en ljusning.
 
      Ha en superkväll / Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin och glad hund du verkar ha! På flera foton liksom glänser pälsen, får han nån speciell mat? Visst är det härligt med våren förresten, mina katter har legat och solat hela dagen idag medan matte farit runt, ha ha.

Svar: Hej jag svarade direkt på bloggen eftersom du står som anonym....Kram
Maria Höglund

2013-04-06 @ 19:30:42
Postat av: madelene eriksson - östersunds näst största blogg

heter hunden sune? vad gulligt hundnamn :D

2013-04-06 @ 20:56:15
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se
Postat av: Annica

Tack för pussen Sune/Moster

2013-04-08 @ 17:27:17
URL: http://annica.hoglund%40live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0