Världen e bra liten.

 
Nu ska ni höra....
 
Min son Max har en annan pappa än Kalle
 
Max har en halvbror vid namn A och A har en tjej som heter F
 
Dom fick  ett barn för nott år sen.så Max har blivit Farbror till lilla L
Max var hos dom igår och hälsa på.
När dom sitter och pratar om ditten & datten så kommer detta fram.
 
Max halvbror A har varit pappa ledig 1 år och jobbar annars som lärare till Autistiska barn.
 
Men vart då ?????
 
 
Max jobbar som resurs ass på Skarpabyskolan i skarpnäck och han började där för några Månader sen.
 
I går när Max var hos A så visade det sig att A oxo jobbar på den skolan Max har fått jobb på.
Helt sjukt.
Det innebär att brorsorna kommer jobba tillsammans framöver fast A i byggnaden brevid med autistiska barn.
 
Sen visade det sig att A och F är  kompisar med 2 av mina  tidigare ungdomar på FT
dom har hängt i samma kompiskrets och gått i samma skola tidigare.
Max såg på Facebook att han hade gemensamma kompisar med mig.
 
Världen är bra liten / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Va häftigt :) Jag såg Max bild på fb - så söt liten bebis. Jag minns lilla A i den gula stickade dräkten, minns du? hihi - Och nu har han själv fått en bebis.

Svar: Ja jag minns, helt sick
Maria Höglund

2013-04-07 @ 11:10:24
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Daniella

Världen är kusligt liten. Gick i samma skola som F och är bästa vän med hennes kusin T. T's pojkvän är kompis med A och det var så A och F träffades.

Haha, många bokstäver :)

2013-04-07 @ 14:47:19
Postat av: Medberoende

Världen är verkligen liten! Så kul att hitta sådana sammanträffanden! :)

2013-04-08 @ 20:38:28
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0