Buss hit & till Värmdö.

 DIT RESAN:
 
Resan från Haninge till Värmdö sa bara swischalainen i morse. BAM BAM så var vi framme.
 
 
 
En god kall juice och en soft hund och en morgon blaska så gick resan fint fint.
På Haninge bussarna har vi AC. / HAHAHAH
 
 
Hemresan:
 
Oh my god.
 
Varmt som satan på bussen. Massa folk och en buss som stannade 2 ggr och inte kunde starta igen förs efter ett tag. Bussen hade ingen AC och inga fönster så jag tror det var minst var 40 grader i busshelvetet
 
Jag hade ett 2 säten för mig själv i början eftersom jag slänger in Sune bredvid mig
Då kommer folk och  ställer sig och glor på mig och är skitsura.
Då drar jag ut sune i gången i stället för att någon vill sitta och då blev folk istället sura för att han låg eller satt i vägen i mittgången
 
Då sa jag
 
- va fan tycker ni jag ska göra av en stor hund da, jävla puckon ?
 
           Då glor dom bara.
 
 
Sen pajade bussen helt vid Värmdö Marknad så då skulle alla  hysteriska människor av och byta buss 
.Dom kastar sig in i bussen bakom och då hamnade jag & Sune på barnvagnsplatsen och folk bara mosar sig in.
Som tur var så fick jag 2 trevliga tanter bredvid mig som berömde Sune för att han var så Cool i all hysteri och i värmen. Sune slickade på tanternas fötter och rätt var det är så slänger sig sune i sidoläge och bara
tvär somnar. HAHAHA
Skönt att han var cool här oxo.
 
När tanterna kliver av så tackar dom för fot tvätten som Sune gav dom och säger Hej Då.
 
                    Natt Natt, kolla hur han trycker in tanten till vänster. HAHAHA
 
 
Resten av resan gick bra och Tack haningebussen för AC hem.
 
Sen vidare till centrum i BB & ärenden och jag och Sune var inte hemma förs klockan 18.15
Nu är jag lite mör och ska vräka i mig vitlök och vila. Jag känner av något skit i kroppen.
 
Kram på er alla / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hamnade också på en buss som pajade i går. Äckligt irriterande! Bussarna här verkar inte ha AC heller så jag längtar inte tills jag ska åka buss om jag säger så... hahah!
Skönt att Sune var så duktig i alla fall!

2013-08-23 @ 14:40:12
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0