FutureTeens Värmdö

 
Vi har jobbat på bra idag i nya lokalen men jag måste ge min chef och dom andra som hjälp henne i lokalen i Värmdö under några veckor nu ett kanon betyg. Det är jättefint där ute , fräscht och snyggt. Dom har varit grymma.
 
Nu önskar jag bara att min chef & vän tar lite ledigt efter invigningen ...Det är hon värd.
 
I dag har vi dammsugit och torkat alla golven och ställt i ordning stolar & bord och lite annat pyssel ,
däremellan tog vi en lunch. Vi hann även små prata lite om ditten & datten och det hör inte till vanligheten längre
.
           Saknar det.
 
 
 
      Våran nya lokal i Hemmesta.
 
 
I morse när vi kom var det lite molnigt men sen vart det superfint
 
 
 En bra dag . Jag ska berätta om resan dit och hem i senare inlägg
 
    Kram Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag känner/kände en tjej (vi går i samma klass men umgås inte längre) som bor i Hemmesta, lite kul! Haha!

Svar: aha kul
Maria Höglund

2013-08-23 @ 14:41:48
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0