Galen dag

 
 
Först och främst Hej på er
 
Jag inte på topp. Jag går på halvfart men helskotta vad jag har hunnit med idag..
 
Apotek 1:a gången
Ica Maxi
Jobbet
Spel & tobak för att hämta ut paket till jobbet
betalat räkning på videoaffären
Ärenden i Haninge C
Apotek 2:a gången, (glömde en sak)
Handla på Ica BB
Tvättstugan
Lagat Lax
Stekt potatis
Tvättat
 
Och klockan är bara 2. Effektiv tjej.
 
Jag som skulle vila idag HAHAHAHA
 
Jag har köpt Kan Jang och slänger i mig vitlöksklyftor så i natt får jag sova i soffan då det vart lite klagomål under gårdagsnatten att det  stank satan i rummet /  SKYLDIG TJEJ.
 
Nu ska jag sträcka mig raklång på soffan och blunda en stund.
 
     Puss på er och trevlig helg / Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha vad mycket du fått gjort! Bra jobbat!


Treeevlig helg till dig med & hoppas du blir bättre!

KRAAAAAAM


Svar: Tack gummanKram Maria
Maria Höglund

2013-08-23 @ 14:36:27
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0