Home

 
     Nu är jag hemma efter en fullmatat dag.
 
Jag & Sune promenerade till jobbet i morse. Vi var där ganska tidigt .
 
På FT flöt allt på och allt gick hand i hand och helt plötsligt var klockan 13.40
Vart tog dagen vägen ?
 
Jag hann med massa papper, närvarorapporter som skulle till kommunen. 2 möten och fika.
En personal och en ungdom bakade gudomliga bullar, dels så vi fick fika idag och massa bullar blir till vår invigning på Värmdö den 27/8
 
  
 
 Nu ska jag skala lite potatis och sen kanske jag ska ta och färga/tona mitt hår.
  visar bilder sen om jag orkar fixa det.
 
    Laaaater / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ooooj sjuuukt, min mamma bakade också bullar idag! haha!

2013-08-20 @ 20:36:43
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0