Inte ens i närheten !!!


Köpte denna fina toning / färg.   Omg vad fel bilden visar....
 
Fett missnöjd med färgen men bättre än den gamla fula.
 
 
 
 
Jag vill ju ha koppar / brunt i mitt hår.
Så jag tyckte denna hårfärg såg fin ut.
 
INNAN:
 
 
                            Sjyst utväxt
 
 
                               Oläckert
 
 
 Hej snygging
 
 
                    EFTER :
 
 
     Vart är Koppar färgen, blev med vinrött och då stämmer min färg innan färgning
    på färgskalan på paketet
 
 
      Men Hallå ????
 
     Nu är det fortfarande lite blött efter tvättning men det finns inget koppar i denna färg?
 
    Men oavsett så är det fräschare än innan färgning men sjukt besviken...
 
    Love Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Du får en kram som tröst, inte mkt men lite

kram

Svar: Ingen fara...
Kramiz
Maria Höglund

2013-08-20 @ 16:50:39
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Jag tycker det blev snyggt! :D

Svar: TackarM
Maria Höglund

2013-08-20 @ 20:36:05
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0