Korv i ugn

 
           Å va god middagen blev
 
Det är väldigt sällan jag tycker något med korv blir så gott.
 
Jag gjorde en röra på hackade rödbetor, bostongurka och lök
 
La senap och röran mellan springorna på korven
 
Gjorde en sås på vispgrädde och chilisås + cayennepeppar.
 
Korven i formen i 225 grader i ugnen 20 min tillsammans med såsen sen tog jag ut den och toppade med ostskivor och körde 10 min till
 
      Jag serverade det med hemmagjord mos. Mummilummi.....
 

 Kanske inte världens fräschaste bild men här har vi alla tagit för oss.
 och jag vet !!  Inte världens smalmat heller HAHAHA.
 
 Nu ska jag läsa lite bloggar innan Dallas.
 
          XO XO Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det ser faktiskt väldigt gott ut! :)

Svar: Tack killen
Maria Höglund

2013-08-13 @ 19:05:01
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0