Lasagne.

 
I morse fick jag frukost på sängen av min babe.
Stekt potatis, ägg och bacon.
Hur gott var inte det såhär dagen efter.
 
Till middag gjorde jag en lasagne.
Den vart så god.
 
När jag gjorde ostsåsen så brände jag mig då den kokade upp och ostbubblan flög upp på min hand / Aj
 
 

                                     Mums fillibabba
 
I veckan som kommer så ska jag jobba i Haninge Måndag - Onsdag och i Värmdö på Torsdagen, jag ser fram emot att få jobba och umgås med min chef/vän Kia en dag. Det var ett tag sen vi sågs.
 
På Torsdag kväll ska jag göra mina naglar och på Lördag är det 60 års fest så denna vecka är fullsmockad.
Jag måste klippa mitt gräs oxo kom jag på....
 
Ingen vila här inte .
 
    Kram Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sjukt, jag tänkte PRECIS på lasagne konstigt nog,(innan jag gick in på din blogg) hahah!

Kraaaaam!

Svar: kram
Maria Höglund

2013-08-18 @ 19:56:47
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Frukost på sängen är inte helt fel!!

2013-08-19 @ 04:46:40
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0